Otomobil Haber


BMW’nin Elektrikli SUV’u iX Ortaya Çıktı!

BMW ilk elektrikli seri üretim SUV modeli perdelerini kaldırdı ve sonunda adını da öğrendik: BMW iX!

BMW’nin Elektrikli SUV’u iX Ortaya Çıktı!

Daha önce iNext olarak tanıtılan SUV, markanın büyüyen elektrikli SUV serisindeki önemini vurgulamak için basitçe BMW iX olarak adlandırıldı. Elektrifikasyon, otomatik sürüş ve bağlantı alanlarındaki en son yenilikleri bir araya getiren BMW iX, markanın teknoloji amiral gemisi olarak da hareket ediyor.

BMW iX

BMW, iX’in tasarımının içten dışa geliÅŸtirildiÄŸini ve ana hedefin “sürücüler ve yolcuların rahatlığı” olduÄŸunu söylüyor. Elektrikli SUV, uzunluk ve geniÅŸlik bakımından bir BMW X5 ile karşılaÅŸtırılabilir , ancak akıcı tavan çizgisi sayesinde X6 ile neredeyse aynı yüksekliÄŸe sahi Büyük boyutlu jantlar ise BMW X7’yi akla getiriyor.

Öne çıkan özellikler arasında, kamera teknolojisi, radar iÅŸlevleri ve diÄŸer sensörler, geniÅŸletilmiÅŸ tekerlek kemerleri, “kesintili” D sütunları, gömme kapı kolları, çerçevesiz yan camlar ve ince yatay LED ışıkları barındıran devasa kapalı böbrek ızgaraları yer alıyor.

BMW iX

İÇ MEKANDA MİNİMALİST ÇİZGİLER

Kabine geçtiğimizde, olağanüstü geniş panoramik cam tavan, yüksek kaliteli malzemeler ve yüksek düzeyde ferahlık sunan salon benzeri bir ambiyans bizi karşılıyor. Tasarımcılar, gösterge paneli ve bilgi-eğlence ekranını tek bir öğede birleştiren minimalist bir yaklaşım benimsedi. Altıgen direksiyon simidi de göz ardı edilemez. Orta konsol, lüks bir mobilya parçası gibi görünecek şekilde tasarlanmış. Yeni nesil BMW İşletim Sistemi için büyük bir kadran var. Genel olarak, ekranlar ve kontrollerin tümü düzenli bir kabin izlenimi vererek temel özelliklere indirgenmiş.

BMW iX

BMW iX MOTOR ÖZELLİKLERİ

Teknik özelliklere geçtiÄŸimizde; iki elektrik motoru, güç elektroniÄŸi, ÅŸarj teknolojisi ve yüksek voltajlı bataryadan oluÅŸan beÅŸinci nesil BMW eDrive teknolojisine sahip çok önemli güç aktarım mekanizmasına ulaşıyoruz . Bu güç ünitesi, 370 kW ve 496 beygirlik güç üretebiliyor. BMW’ye göre bu ünite 5,0 saniyenin altında 0’dan 100 km / saate ulaÅŸabiliyor.

BMW iX

Åžarj etme konusunda, iX’in yeni teknolojisi 200 kW’a kadar DC hızlı ÅŸarja olanak saÄŸlıyor. Bu da pilin tam kapasitesinin yüzde 10 ila 80’i 40 dakikanın altında ÅŸarj edilebileceÄŸi anlamına geliyor. Daha spesifik olarak, 10 dakikalık ÅŸarj ile menzili 120 km’ye çıkıyor.

ETİKETLER:
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAÅž

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ